Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

League of legends 10.18 Yama Notları

Telif Hakkı Bildirileri için: [email protected]
Riot Games, League of Legends 10.18 yamasının yama notlarını yayınladı.

League of Legends 10.18 Yaması - Şampiyon dengelemeleri
  • - Pasifi, Q'sunun pasifiyle değiştirildi. Artık tüm yetenekleri iyileştirebiliyor. W'su artık hareket hızı sağlıyor, düşük cana sahip minyonlara %200 Hasar veriyor ve düşük cana sahip minyonları hedef almada daha başarılı. Bu değişiklik diğer şampiyonlarla girilen takaslardan daha rahat çıkabilmesini sağlıyor.
  • Taban nitelikler​


    CAN YENİLENMESİ 6,5 ⇒ 5,5



    image
    Pasif - Vastaya Zarafeti​


    YENİ--ÖZ HIRSIZI Ahri, yeteneklerinin isabet ettiği her rakip için bir Öz Hırsızı yükü elde eder. Kullandığı yetenek başına en fazla 3 yük kazanır ve en fazla 9 yüke sahip olabilir. 9 Öz Hırsızı yüküne ulaşmasının ardından Ahri'nin bir sonraki yeteneği tüm yükleri tüketerek isabet alan rakip başına onu 1/6/11/16. seviyelerde 3/5/9/18 (+0,09 Yetenek Gücü) iyileştirir.

    KALDIRILDI--VASTAYA ZARAFETİ Ahri, 1,5 saniye içinde rakip şampiyonlara 2 yetenek isabet ettirdiğinde artık 3 saniye boyunca %20 İlave Hareket Hızı kazanmıyor.



    image
    Q - Aldatan Küre​


    KALDIRILDI--ÖZ HIRSIZI Öz Hırsızı artık şampiyonun pasifi.



    image
    W - Tilki Ateşi​


    YENİ: TİLKİ ADIMLARI Artık kullanıldığında 1,5 saniye içinde azalarak kaybolan %40 Hareket Hızı sağlıyor.

    YENİ: MİNYON ATEŞİ Artık canı %20'nin altında olan minyonlara %200 Hasar veriyor.

    GÜNCELLENDİ--GELİŞTİRİLMİŞ MİNYON HEDEFLEME Hedefleme artık şampiyonların ardından Tilki Ateşi'yle kesilebilecek minyonlara öncelik vermede daha etkili (ayartılan şampiyonlar hâlâ ateşin öncelikli hedefi konumunda).

    BEKLEME SÜRESİ 9/8/7/6/5 saniye ⇒ 10/9/8/7/6 saniye

    BEDEL 40 Mana ⇒ 55 Mana

  • he-

  • Taban saldırı gücü azaldı. Ashe önceki yamalarda getirilen değişikliklere rağmen profesyonel düzeyde en çok tercih edilen nişancı konumunda. Bu yüzden ufak bir zayıflatma alıyor.​

  • Taban nitelikler​


    SALDIRI GÜCÜ 61 ⇒ 59



    image
    Q - Pürdikkat​


    GİDERİLEN HATA Runaan'ın Kasırgası'nın Rüzgârın Öfkesi hasarı, artık Pürdikkat'in sonraki yetenek seviyelerini de göz önünde bulunduruyor.

    GİDERİLEN GÖRSEL EFEKT HATASI Ametist Ashe'in Q - Pürdikkat yeteneğiyle kazandığı ilave Runaan'ın Kasırgası atışları, artık doğru şekilde kostümün görsel efektlerini kullanıyor

  • Galio
  • - Q'nun taban hasarı azaldı. Erken oyunda koridoru rahatça temizleyebildiği için böyle bir değişikliğe gidiliyor.
  • image
    Q - Savaş Yelleri​


    TABAN HASAR 80/115/150/185/220 ⇒ 70/105/140/175/210
  • Jarvan IV
  • - Q'nun taban hasarı arttı. Böylelikle mevcut metada kendine biraz daha yer ayırabiliyor.
  • image
    Q - Ejderha Saldırısı​


    TABAN HASAR 80/120/160/200/240 ⇒ 90/130/170/210/250

  • Kayle
  • - Q'nun mana yenilemesi kalktı. W'nun bedeli arttı. E'nin bedeli kalktı, atış hızı arttı. Böylelikle manaya olan bağımlılığı azalırken rakiplerle daha sık dövüşebiliyor.
  • image
    Q - Işığın Hükmü​


    KALDIRILDIMANA YENİLEMESİ Artık isabet alan her şampiyon için mana bedelinin %50'sini yenilemiyor.



    image
    W - Semavi Lütuf​


    BEDEL 70/80/90/100/110 Mana ⇒ 90/100/110/120/130 Mana



    image
    E - Yıldızateşi Kılıcı​


    BEDEL 50/55/60/65/70 Mana ⇒ Bedelsiz

    ATIŞ HIZI 2000 ⇒ 5000
  • Kog'Maw
  • - Taban can ve zırh büyümesi azaldı. Artık daha kolay bir hedef haline geliyor ve önceki halinden daha az ölümcül bir hale getiriliyor.
  • Taban nitelikler​


    CAN BÜYÜMESİ 90 ⇒ 85

    ZIRH BÜYÜMESİ 3,5 ⇒ 3,25
  • Miss Fortune
  • Erken safhalarda etkili olan şampiyona bir güncelleme daha geliyor.
  • - Taban saldırı hızı büyüme oranı arttı.
  • Taban nitelikler​


    SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI %2,25 ⇒ %3



    image
    W - Caka​


    AZAMİ İLAVE HAREKET HIZI 50/60/70/80/90 ⇒ 55/65/75/85/95

  • Rumble
  • Profesyonel seçim için erken oyunda daha avantajlı hale getiriliyor.
  • - Q'nun toplam hasarı arttı.
  • image
    Q - Alev Makinesi​


    TOPLAM HASAR 175/210/245/280/315 ⇒ 180/220/260/300/340

  • Sett
  • Taban değerlerine yönelik bir önceki zayıflatma yeterli gelmediğinden ufak bir değişiklik getirilerek şampiyonun daha hasar odaklı olması sağlanıyor. Yeterli gelmediği düşünülürse şampiyonadan sonra bir değişikliğe daha gidilebilir.
  • - Pasif sağ yumruğu ilave saldırı gücüyle güçlenecek şekilde değişti. Q'nun ilave hasarının hedefin azami canına oranı artık sabit. Her 100 Toplam Saldırı Gücü için kazanılan ilave hasar oranı artık artıyor.
  • sett_P.png
    Pasif - Dövüşçü İnadı​


    SAĞ YUMRUK İLAVE HASAR ORANI 0,15 Toplam Saldırı Gücü ⇒ 0,5 İlave Saldırı Gücü



    image
    Q - Yapıştır​


    İLAVE HASAR 10/20/30/40/50 (+ hedefin azami canının %1/2/3/4/5'i) (+ her 100 Toplam Saldırı Gücü için 0,01) ⇒ 10/20/30/40/50 (+ hedefin azami canının 0,01'i) (+ her 100 Toplam Saldırı Gücü için %1/1,5/2/2,5/3)

  • Shen
  • 10.15'de getirilen güçlendirmenin fazla olmasıyla birlikte güçlendirmenin bir kısmı geri alınıyor.
  • - Pasifinin kalkanı azaldı.
  • image
    Pasif - Ki Kalkanı​


    KALKAN 1-18. seviyelerde 70-121 ⇒ 1-18. seviyelerde 60-111

  • Shyvana
  • Ufak denge değişiklikleriyle birlikte SG hasarı da çıkartabilecek bir şampiyon haline getirmeye aynı oranda YG hasarının azaltılması ile birlikte görsel düzenlemeyle şampiyonun daha anlaşılır hale gelmesi sağlanıyor.
  • - E'nin ejderha biçimindeki patlama alanı genişledi. Ejderha biçimi görselleri ve kullanım göstergesi artık yeteneğin isabet alanını doğru şekilde gösteriyor. Ejderha
  • biçimi görselleri ve kullanım göstergesi artık yeteneğin isabet alanını doğru şekilde gösteriyor. Ejderha biçimindeyken verilen zemin hasarının tetiklenme hızı azaldı.
  • image
    E - Alevli Nefes​


    GÜNCELLENDİEJDERHA BİÇİMİ PATLAMA ALANI 220/240/260/280/300 (sınırdan kontrol edilir) ⇒ 345 (merkezden kontrol edilir) (345 yarıçapında merkezden kontrol edilmesi, pek çok hedef için 280 yarıçapında sınırdan kontrol edilmesine aşağı yukarı eşittir.)

    GÜNCELLENDİÇİFTE KONTROL Ejderha biçimi görselleri ve kullanım göstergesi artık yeteneğin alanını doğru şekilde gösteriyor.

    GÜNCELLENDİTAM SINIR Ejderha biçiminin Alevli Nefes yeteneği, artık oyuncu onu azami menzilin yakınında kullanmaya çalıştığında azami menzilden kullanılmıyor.

    EJDERHA BİÇİMİ ZEMİN HASARI TETİKLENME HIZI 1 saniye ⇒ 0,5 saniye (saniye başına hâlâ aynı hasarı veriyor)

    GÜNCELLENME--UZATMAYALIM: Ejder biçiminin zemin alanı artık daha hassas.

  • Twitch
  • Uzun süredir ilgilenilmeyen bir şampiyon olan Twitch e ve r yeteneğinin güçlenmesi ile oynadığınızda hissedebildiğiniz bir şampiyon haline geldi.
  • - E'nin yük başına hasar oranı arttı. R'nin isabet alan rakip başına hasar azaltması azaldı.
  • image
    E - Bulaştır​


    YÜK BAŞINA İLAVE HASAR ORANI 0,2 Yetenek Gücü (en fazla 1,2 Yetenek Gücü) ⇒ 0,333 Yetenek Gücü (en fazla 2,0 Yetenek Gücü)



    image
    R - Zehir Salvosu​


    İSABET ALAN RAKİP BAŞINA OK HASARINDA AZALMA Bir önceki isabet -%20 (en az %40 Hasar) ⇒ İsabet alan hedef başına -%5 (en az %70 Hasar)

  • Xin Zhao
  • Eskisi kadar erken oyunda etkili olamayan bir şampiyon haline geldi. Eski haline dönmesi için ufak bir değişiklik.
  • -W'nun atılma hasarı arttı.


  • image
    W - Rüzgârdan Şimşeğe​


    ATILMA HASARI 30/65/100/135/170 (+0,75 Saldırı Gücü) ⇒ 40/75/110/145/180 (+0,80 Saldırı Gücü
    Rünler


    Muhafız şu anda büyücüler, efsuncular ve tank desteklerde diğer anahtar rünlere kıyasla çok daha iyi sonuç veriyor. Gücünü biraz aşağı çekerek diğer seçenekler de etkili hale getiriliyor.

    KALKAN ORANI 0,25 Yetenek Gücü (+0,12 İlave Can) ⇒ 0,15 Yetenek Gücü (+0,09 İlave Can)
    LoL İstemci Güncellemesi
    • LoL+ uygulamasında çevrimiçi olan oyuncular, artık arkadaş listesindeki klasörlerde uygun olarak gösterilecek.
    • Oyuncular yama kurulumu sırasında bir hatayla karşılaştığında artık bildirim mesajları gösteriliyor.
    • Bir oyunu izlemek artık arkadaş listesindeki durumunuzu yeşil olarak göstermiyor.
    • Totem görünümü nadirliği artık doğru şekilde gösteriliyor.
    • Bir gruptan atıldığınızda artık ana ekran siyah olarak gösterilmiyor.
    • Oyuncu adları artık sohbette "..." şeklinde gösterilmiyor.
    • Görevler ve diğer bilgilendirme pencereleri, artık istemcinin yüklenmesi tamamlanana kadar ortaya çıkmıyor.
    • Arkadaş Ekle menüsü üstünden bir oyuncuyu engellemek artık kullanıcının sihirdar adı yerine bir hata giderme metni göstermiyor.
    • Uzun kostüm adları artık profil arka planı seçimi ekranında birbirinin üstüne binmiyor.
    • İstemcideki tüm sekmelerin yüklenme çemberleri artık aynı noktada.
    • Profil arka planını değiştirmek artık arkadaş listesindeki bilgi kartını dinamik olarak güncelliyor.
    • Sesli sohbet paneli artık arkadaş listesiyle kesişmiyor.
    • Belli yama aracı bildirimleri için eksik olan çeviriler tespit edildi ve eklendi.
    • Oyuncuların arkadaş listesindeki bilgi kartı artık oyuncunun mevcut durumunu doğru şekilde gösteriyor (sırada, şampiyon seçimi, çevrimiçi).

    • Görsel Efekt Güncellemeleri


    • image
      Malzahar​


      PASİF - HİÇLİK GEÇİŞİ Kalkandaki karmaşa azaltıldı. Diğer büyü kalkanlarıyla uyumlu olması için biraz daha parlak hale getirildi.

      NORMAL SALDIRI Yeni atış ve isabet efektleri eklendi.

      Q - HİÇLİK'İN ÇAĞRISI Yeni hızlı kullanım göstergesi, gerçek isabet alanını daha iyi temsil ediyor. Yeni atış ve isabet efektleri eklendi.

      W - HİÇLİK SÜRÜSÜ Yeni ortaya çıkma efektleri ve normal saldırılar eklendi.

      E - LANETLİ KEHANET Yeni bir zayıflatma efekti ve zayıflatma diğer rakiplere sıçradığında gösterilen bir ışın efekti eklendi.

      R - ÖLÜMÜN PENÇESİ Yeni ışın, isabet ve alan efektlerinin yanı sıra temaya daha uygun bir havuz eklendi.

      KARTOPU SAVAŞI MALZAHAR Q'suna yeni kartopu efektleri eklendi.

      JETON DÜŞMANI MALZAHAR Q'su uzay gemilerini isabet alanına daha uygun şekilde çeviriyor.

      HEXTECH MALZAHAR Q'su isabet alanını daha doğru şekilde gösteriyor.

      DÜNYALAR YIKAN MALZAHAR Q'su isabet alanını daha doğru şekilde gösteriyor.

      image
      Nocturne​


      PASİF - UMBRA BIÇAKLARI Etki alanını daha iyi gösteren yeni bir efekt eklendi. Nocturne'ün bıçakları artık pasifi hazır olduğunda ışıldıyor.

      NORMAL SALDIRI Yeni savurma ve hedef alma efektleri eklendi.

      Q - KARANLIĞIN ELİ Atış efektleri güncellendi ve karanlık izi yeniden dengelendi.

      W - KARANLIK ÖRTÜSÜ Temaya daha uygun bir büyü kalkanı ve yeni bir saldırı hızı güçlendirmesi efekti eklendi.

      E - TARİFSİZ DEHŞET Zamanlamanın daha doğru gösterilebilmesi için ışın ve gölge efektleri güncellendi.

      R - PARANOYA Nocturne yeteneği kullandığında yeni bir atılma efekti gösteriliyor. İz ve isabet efektleri güncellendi. Yetenekten etkilenen rakipler gölgeli bir ekran alanı efektiyle karşılaşıyor.

      DONMUŞ DEHŞET NOCTURNE Tüm görsel efektleri kış temasını yansıtacak şekilde güncellendi.

      LANETLİ NOCTURNE Tüm görsel efektleri korku temasını yansıtacak şekilde güncellendi.

      ETERNUM NOCTURNE Tüm görsel efektleri bilimkurgu temasını yansıtacak şekilde güncellendi.

      image
      Viktor​


      NORMAL SALDIRI Yeni atış ve isabet efektleri eklendi.

      Q - GÜÇ AKTARIMI Işın efekti güncellendi ve kalkan efekti yeniden dengelendi.

      W - ÇEKİM ALANI Çekim alanı efekti güncellendi.

      E - ÖLÜM IŞINI Efektler etki alanını daha iyi gösterecek şekilde güncellendi.

      R - KAOS FIRTINASI Yeni bir ilk kullanım efekti eklendi.

      KIYAMET MÜHENDİSİ VIKTOR Tüm görsel efektleri Savaş Makinesi temasını yansıtacak şekilde güncellendi.

      ÖLÜM ELÇİSİ VIKTOR E'sinin alanı temel kostümle aynı olacak şekilde güncellendi.

      image
      Tryndamere​


      R - ÖLÜMSÜZ HİDDET Tryndamere'in bedeni, artık ultisi bitmeden hemen önce bir anlığına beyaz bir ışık saçıyor.

      ignite.jpg
      Tutuştur​


      TUTUŞTUR Genel karmaşa azaltılırken anlaşılırlık ve zamanlama güçlendirildi.


    Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri


  • Clash Merkezi artık oyuncuların nasıl takım kuracağı ve bir takıma katılabileceği hakkında ipuçları içeriyor. Ayrıca oyuncunun sayfayı ilk ziyaretinde ona bazı öneriler sunuluyor.
  • BETA: Kendi takımınızı kurmak yerine Clash Merkezi'ni ziyaret edip kendinizi serbest oyuncu olarak işaretlemek, oyuncu arayan takımların sizi kadrolarına katmasına olanak sağlar. Konum tercihlerinizi ayarlayın ve heyecana dahil olun.
  • Tryndamere'in E - Biçerdöner yeteneği artık aynı hedefe birden fazla kez isabet etmiyor.
  • Teemo, Tehlikeli Tuzakları sektirdiğinde artık normal saldırıları durmuyor.
  • Riven savaş sisinin ötesinden Q - Kırık Kanatlar veya E - Yiğitlik yeteneğini fare imleci bir rakip şampiyon veya minyonun üstündeyken kullandığında, kendisi ve etrafındaki küçük bir alan rakip takım tarafından görünür hale gelmiyor.
  • Fiora'nın W - Karşı Hamle yeteneği artık büyü kalkanlarının üstünden rakibin zayıf noktalarını tetiklemiyor.
  • Kha'Zix'in W - Gelişmiş Hiçlik Dikenleri yeteneğini bir rakip şampiyona isabet ettirmek artık şampiyonun etrafındaki geniş bir alanı açığa çıkarmıyor.
  • Garen'in W - Cesaret yeteneği artık şampiyonun taban zırh ve büyü direnci niteliklerini arttırmıyor.
  • Anivia'nın W - Buz Duvarı yeteneği artık rakip şampiyonlara Ejderha Sureti zayıflatmasını uygulamıyor.
  • Ejderha Sureti'ne sahip şampiyonlar artık hasar görmez haldeyken yanmıyor.
  • Nami, E - Dalga Çağıran'ın Hediyesi yeteneğinin güçlendirilmiş normal saldırısıyla Yampiri Yengeç'i kestiğinde, Sürat Sunağı artık Nami'nin yeteneği olarak sayılmıyor. Dolayısıyla sunağın içinden geçen takım arkadaşları, Aery'yi Çağır gibi güçlendirmeler kazanmıyor.
  • Pyke artık gereken asgari manaya sahipse Q - Kemik Zıpkın yeteneğini doğru şekilde kullanabiliyor.
  • Graves'in E - Hızlı Tetik yeteneği bir normal saldırının ardından kullanıldığında Pırıltı veya Arakçı'yı doğru şekilde tetikliyor.
  • Liandry'nin Eziyeti özel pasifi olan Eziyet'i mesafeye bağlı olmaksızın Baron Nashor'a uyguluyor.
  • Zed'in dans animasyonu sırasında katledilmesi halinde, artık klonu haritada kalıp Zed yeniden doğana kadar görüş sağlamıyor.
  • Youmuu'nun Hayaletkılıcı'nın çatışma dışında hareket hızı etkisi, şampiyon kitle kontrolü etkisi altında kaldığında bekleme süresine giriyor.
  • Vadi'nin Alameti'nin bazı durumlarda kulelere hasar vermemesi hatası giderildi.
  • Bami'nin Alevi'nin pasif hasarı artık Kled'in ilave canıyla birlikte artıyor.
  • Lux'ın W - Prizmatik Bariyer yeteneği artık kalkanını en fazla iki kez uyguluyor.
  • Caitlyn artık Ejderha Sureti'nin infaz hasarını birden fazla hedef üstünde tetikleyemiyor.
  • Caitlyn artık aynı anda birden fazla Aery'yi Çağır tetikleyemiyor.
  • Sett'in R - Yürek Hoplatan yeteneğini Yone'nin üstünde ve R - Mühürlü Kader yeteneğinin son anında kullanmak, artık Yone başka bir şampiyona doğru atılırken onu engellemiyor.
  • Arıcı Singed'in Q - Zehirli İz görsel efektleri artık renk körü modunda da fark edilebiliyor.
  • "Daha fazla bilgi" seviye atlama penceresi artık tüm şampiyonlar için mevcut. Bu pencere artık mevcut seviyenizdeki değerleri de işaretliyor.
  • Tüm ipuçlarında bazı renk değişiklikleri yapıldı. Buradaki amaç onları okumayı kolaylaştırmak ve önemli bilgilerin daha hızlı görülmesini sağlamak.
  • Pek çok şampiyonun büyü hasarı, fiziksel hasarı ve gerçek hasarı artık belirli renklerde gösteriliyor (bu henüz tüm şampiyonlar için geçerli olmasa da zamanla eklenecek).
  • Altın Kanat Kayle ve Pentakill Kayle'ın Q - Işığın Hükmü görsel efektleri artık aşılamayan yüzey şekillerinin üstünde çıkmıyor.
  • Temel Anivia'nın (ayrıca Takım Ruhu, Yırtıcı Kuş, Noxus Avcısı, Hextech ve Tarih Öncesi Anivia için de geçerli) R fırtına ses efekti döngüsü artık savaş sisinin içindeyken doğru şekilde oynatılıyor.
  • Hextech Anivia'nın zırh materyalleri doğru türe çevrildi ve rakip şampiyonlar Anivia'ya saldırdığında metal sesi çıkıyor.
  • Kara Buz Anivia'nın pek çok sesi geri getirildi. Anivia yumurta biçimindeyken katledilmesi, güçlendirilmiş E isabeti, R'nin azami boyutuna ulaşması ve R'nin devre dışı bırakılmasına yönelik sesler bunlar arasında.
  • Karnaval Anivia'nın azami R boyutuna ulaşma ve R'sinin devre dışı bırakılma ses efektleri geri getirildi.
  • Origami Anivia'nın zırh materyalleri doğru türe çevrildi ve rakip şampiyonlar Anivia'ya saldırdığında tahta sesi çıkıyor.
  • Meka Kha'Zix'in pasif isabeti, ayrı düşmüş ve ayrı düşmemiş rakipler üstündeki Q kullanımı, W atış isabetleri, W iyileştirmesi, E zemin isabeti ve R kullanımına yönelik ses efektleri ve replikleri geri getirildi.
  • Kha'Zix'in Kumların Muhafızı, Ölüm Çiçeği ve Sonsuz Karanlık kostümlerinin W iyileştirmesi ses efektleri geri getirildi.
  • Süper Galaksi Nidalee'nin Atıl sıfırlama ses efektleri geri getirildi.
  • Lissandra'nın Q'sunun ikinci/özel isabet ses efektlerinin çalışmaması hatası giderildi.
  • Ametist Ashe'in Q - Pürdikkat yeteneğiyle kazandığı ilave Runaan'ın Kasırgası atışları, artık doğru şekilde kostümün görsel efektlerini kullanıyor.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz.




























Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:

















Yeni konularda görüşmek dileğiyle...1599147683282.png
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap